انتخاب فرش لوکس خوب

در منازل ایرانی همیشه یک قالی خوب و انتخاب فرش لوکس خوب می تواند به زیبایی خانه کمک کند . یک فرش اصیل می تواند نمای منزل را دگرگون کند . افرادی که به دکوراسیون منزلشان حساس هستند ابتدا به سراغ انتخاب یک فرش لوکس می روند . نقش و نگار یک قالی می تواند در آرامش فضای منزلتان به خوبی اثر داشته باشد . انتخاب یک فرش مناسب فضای منزلتان را می تواند بزرگ تر جلوه دهد . پس در انتخاب قالی منزلتان دقت کنید . در ادامه در مورد ویژگی های یک فرش لوکس صحبت خواهیم کرد . در ابتدا قبل از انتخاب قالی لوکس منزلتان باید به رنگ آمیزی محیط و دکوراسیون منزلتان دقت کنید . باید به رنگ و طرح پرده ها ، مبلمان و دیوار ها توجه کنید که تا فرشی هماهنگ با آن را انتخاب کنید . فرش های با طرح کرم و روشن می تواند به زیبای منزلتان کمک کند . قالی های تیره و سرمه ای رنگ فضای منزل را کوچک نمایش می دهند . پس در مورد رنگ فرش ماشینی ، حساسیت به خرج بدهید . همچنین قالی ماشینی در مکان های مختلف نیازمند تراکم های مخصوص به خود است . به طور مثال فرشی که قرار است در مکانی پر رفت و آمد پهن شود بهتر از مقاومت بالای برخوردارباشد تا پس از مدتی دچار له شد پی پرزها نشود . در ادامه این مقاله از کالا فرش سعی شده است توضیحات کامل برای انتخاب فرش لوکس مناسب به همراه نکات ضروری که در انتخاب آن برای دکوراسیون خانه رعایت کنید قرار داده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید.
در اتاق کودک شما به علت ریختن مایعات و اشیا کثیف ، باید هر ماه یکبار فرش اتاق کودکتان را شستت و شو کنید . برای این موضوع بهتر است از فرش لوکس با طرح های شلوغ استفاده کنید تا فرشتان کثیفی را به خود نشان ندهد و مجبور نباشید ار شوینده های قوی استفاده کنید . امروزه  فرش های ماشینی کودک به صورت لوکس با تعداد بسیاری وجود دارد که مناسب اتاق کودک شما است . در این فرش ها از طرح های پر پیچ و تابی استفاده شده است که کثیفی و غبار را به خود نشان نمی دهد . نکته بعدی که باید دقت داشته باشید ، جنس الیاف به کاربرده شده در قالی ماشینی لوکس است . در فرش های ماشینی ، بی کیفیت از نخ های استفاده می شود که به مرور زمان پرزدهی می کنند و باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند .

 

 

 

فرش مناسب لوکس

 

یک فرش لوکس درجه یک باید از هر گونه پرزدهی و حساسیت زا بودن به دور باشد . اما چگونه فرش مناسب را انتخاب کنید ؟ فرش های ماشینی که امروزه توسط شرکت های معتبری همچون کالا فرش بافته می شود ، از الیاف بسیار با کیفیت بافته شده است . این الیاف که به نخ های اکریلیک معروف هستند از کیفیت بسیار بالای برخوردار است . این نخ توسط بخار و حرارت ، کیفیتشان بهبود پیدا می کند . نخ های اکریلیک هیت ست شده دیگر دچار پرزدهی نمی شوند .

 

بهترین فرش لوکس ، قالی ای است که هم از جنس خوبی برخودار باشد هم در آن نقش های چشم نواز به کار برده شده باشد . فرش های که از تراکم بسیار بالا برخوردار باشند . در مورد تراکم فرش لوکس باید این را بدانید که ، هرچه تراکم یک فرش ماشینی بالا تر باشد ان فرش از کیفیت بالاتری برخوردار است . فرش ماشینی 1200 شانه کاشان سرامد فرش های با تراکم بالا است . قالی ماشینی 1200 شانه به قدری تراکم بالایی دارد که به ان فرش دستباف گونه عنوان می شود در این فرش ها از نقوش فاخر و کلاسیک ایرانی استفاده می شود که زیبایی بیش از بیش خانه شما می شود .

منبع : کالا فرش