انواع مدل گلیم فرش آشپزخانه 2

مدل ابعاد گلیم فرش آشپزخانه

ابعاد رایج گلیم فرش آشپزخانه عبارت‌اند از ۱* ۱، ۱* ۵/۱، ۵/۱ * ۵/۲، ۳ * ۲، ۴ * ۳ و ۵/۲ * ۵/۳.

البته می توان گلیم فرش آشپزخانه را به صورت سفارشی در طرح و سایز های دیگر هم خریداری کرد.

مدل گلیم فرش آشپزخانه گلیم فرش آشپزخانه

نکاتی برای انتخاب مدل گلیم فرش آشپزخانه

بهترین محصول برای کف‌پوش آشپزخانه، گلیم فرش است. گلیم فرش سبک و مناسب است. به راحتی تمیز شود و زباله در آن جمع نمی شود.

  • گلیم فرش آشپزخانه انتخابی شما بهتر است طرحی به روز و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد. برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن گلیم فرش آشپزخانه ساده و برای دکوراسیون کلاسیک مدل گلیم فرش آشپزخانه ایرانی انتخاب مناسب تری هستند.
  • سعی کنید رنگ بندی گلیم فرش آشپزخانه با سایر وسایل هماهنگی داشته باشد.
  • از نظر روانشناسی بهتر است در آشپزخانه از رنگ‌های اشتهاآور استفاده کنید. به همین دلیل رنگ‌های سبز، نارنجی و قرمز، رنگ‌های ایده آلی برای آشپزخانه هستند.
  • گلیم فرش‌های آشپزخانه قیمت مناسبی دارند ولی دقت داشته باشید که کیفیت را هم در نظر بگیرید. حتی بین گلیم فرش ها هم انواع با کیفیت تر وجود دارند.
  • قیمت گلیم فرش از سایر فرش‌های ماشینی کمتر است و از آنجایی که خریداران به دنبال فرش با کیفیت و قیمت مناسب هستند، رقابت در این زمینه در بین تولیدکنندگان فرش زیاد است. برای خرید گلیم فرش آشپزخانه با کیفیت مناسب و دوام کافی، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و سعی کنید انواع معتبری که شناسنامه و ضمانت نامه دارند، بخرید.
  • خرید اینترنتی گلیم فرش آشپزخانه هم روشی مناسب است چون امکان بازدید از طرح های متنوع گلیم فرش در سایت ها وجود دارد اما دقت کنید از سایت های معتبر با ضمانت خریداری کنید که در صورت عدم تطابق کالا امکان عودت برایتان فراهم باشد.

انواع مدل گلیم فرش آشپزخانه

سخن پایانی

گلیم فرش آشپزخانه از محصولاتی است که به تازگی استفاده از آن در خانه های ایرانی رایج شده است و بسیاری به دنبال یک گلیم فرش آشپزخانه مناسب و زیبا هستند. اینکه دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما چه سبکی دارد، آیا قصد دارید کل کف آن را پوشش دهید یا فقط قسمتی از آن را به صورت تزیینی فرش کنید؛ کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. برای پوشش کف آشپزخانه انتخاب های مختلفی پیش رو دارید. از فرش های ماشینی گرفته تا گلیم فرش و موکت. ولی با توجه به خصوصیات گفته شده و قیمت، گلیم فرش آشپزخانه بهترین انتخاب است.

منبع : https://address.ir