خرید فرش ماشینی برای صاحبان حیوانات خانگی

در این مقاله می خواهیم توضیحاتی درباره خرید فرش ماشینی برای صاحبان حیوانات خانگی را خدمت شما ارائه دهیم که می توانید آن را مطالعه و مشاهده کنید و در صورتیکه حیوان خانگی داشتید نگران این امر نباشید . در واقع برخی از افراد و یا خانواده ها دارای حیوانات خانگی هستند و این حیوان را نیز خیلی دوست دارند و امکان جدای برایشان سخت است . اگر می خواهید قالی بخرید علاوه بر دکوراسیون منزل باید به آن حیوان نیز توجه کنید تا عین زیبایی و هماهنگی در دکوراسیون برای حیوان شما مشکل ساز نباشد . البته گر چه این مطلب کمی سخت به نظر می رسد اما می توان با توجه به چند نکته آن را عملی کرد . از انجا که اغلب حیوانات دوست دارند روی زمین باشند مثل سگ ها پس نیاز مند یک سطح گرمک و نرم هستند که باید برایشان فراهم شود . این سطح گرم و نرم برای آنها به مراتب راحت و بهتر از کفپوش های چوبی و یا سرامیک است . پس فرش خوب یا یک زیر انداز و یا حتی یک کفپوش استاندارد می تواند آسایش را برای حیوان شما دو چندان کند و آن احساس راحتی داشته باشد . چند مورد را باید حتما در نظر بگیرید که مشکلی برای خودتان و یا حیوانتان پیش نیاید .
ابنتدا این که سعی کنید از قالی هایی استفاده کنید که دارای خاب صاف باشند . چرا که فرش ماشینی دارای خاب حلقه ای یا لوپ می تواند باعث گیر کردن دست و پا و یا پنجه های حیوان شما شود و برای آن صدمه و آسیب ایجاد کند . دوم اینکه قالی که می خرید باید به راحتی لک نشود یعنی هر لکه ای که روی آن افتاد نیز به سرعت و راحتی پاک شود . سوم اینکه قالی شما باید مقاومت کافی را برای دوام طولانی داشته باشد . چون اغلب قالی ها برای پاخور انسان تهیه شدند پس از فرش ماشینی مقاوم استفاده کنید تا در برابر دست و پای حیوان به راحتی واکنش نشان ندهد . در ادامه به چند توصیه توجه کنید که می تواند برایتان مفید باشد .

 

 

 

1- انتخاب نوع فرش ماشینی

ما توصیه می کنیم اگر دارای حیوان خانگی هستید از قالی های نایلونی استفاده کنید . چرا که هم می تواند در برابر لکه مقاومت نشان دهد یا به راحتی پاک شود و هم می تواند دوام و عمر خوبی داشته باشد . جالب است بدانید که به علت داشتن این ویژگی ها و همچنین داشتن راحتی مردم نیز سعی می کنند از این نوع فرش ماشینی برای اتاق کودکان ، استراحت و مخصوص حیوانات استفاده می کنند .

 

2- نوع تراکم فرش ماشینی مناسب

در قدم دوم باید به تعداد شانه و تراکم فرش ماشینی نیز توجه داشته باشید . اگر دارای حیوان خانگی هستید از قالی با تراکم بالا استفاده کنید . چرا که هم برای حیوان شما راحت تر است و هم بیشتر تمیز می ماند . چرا که این قالی ها به علت ضخامت کم و ارتفاع کم نخ خاب کم تر مستعد جذب میکروب و ویروس هستند بنا براین می توانند هم برای خودتان و هم برای حیوانتان خوب باشد و از نظر سلامتی هم برای شما مشکل ایجاد نکند . هم چنین گرد و غبار هم به راحتی نخواهد توانست درون قالی کم ضخامت شما ورود کند .

 

3- تاثیر رنگ فرش ماشینی

توصیه می شود از قالی هایی با رنگ تیره استفاده کنید چون برای حیوان خانگی شما مناسبتر است . مهمترین مسئله در دکوراسیون منزل اگر چه انتخاب رنگ و هماهنگی آنها است اما توصیه ما استفاده از فرش ماشینی تیره مناسب برای حیوان شما است .

 

4- تمیز نگه داشتن فرش ماشینی

توصیه می کنیم به این علت که حیوانات ممکن است دارای میکروب زیادی باشند فرش ها را به طور منظم جارو بکشید و یا آنها را بشویید . اما به علت آپارتمان نشینی و فضای محدود در هر خانه باید گفت که شاید برای برخی ها این کار سخت است و یا ممکن است برایشان امکان پذیر نباشد . توصیه ما در اینصورت شستن و تمیز نگه داشتن حیوانات است به طوریکه از بیماری ها و میکروب ها جلوگیری شود .

منبع : کالا فرش