فرش سرمه ای رنگ یا رنگ تیره

یکی از فاکتور های مهم در انتخاب و خرید فرش ، انتخاب رنگ بندی و طرح فرش هست که از این میان امروزه فرش سرمه ای یا رنگ زمینه تیره فرش بخش گسترده ای از بازار فرش کاشان و فرش ماشینی را به خود اختصاص داده از این رو تعدادی از طرح فرش های جدید با رنگ زمینه سرمه ای را که فروش بالایی دارند در زیر قرار داده شده است. یکی از نکات حائز اهمیت در خرید فرش طراحی و رنگبندی فرش است . امروزه فرش زمینه سرمه ای یا رنگ تیره طرفداران بیشتری در میان مردم دارد . فرش سرمه ای جلوه و شکوه خاصی به فضا می بخشد و فضا لوکس و مدرن تر دیده می شود . فرش سرمه ای  به دلیل جذابیت زیاد یکی از رنگ های محبوب در میان افراد است . فرش سرمه ای یا زمینه تیره مناسب برای فضا های پر رفت آمد است و از این فرش در سالن های غذا خوری نیز استفاده می شود زیرا به دلیل تیره بودن لکه و آلودگی را نشان نمیدهید . در محیط ها با فضا های بزرگ از فرش با زمینه سرمه ای استفاده کنید تا فضا را کوچک تر و فضا را دلنشین تر نمایش دهد .

 

فرش های با زمینه سرمه ای که قالبا برای محیط هایی با تم رنگ تیره انتخاب میشود . فرش ماشینی سرمه ای بخاطر چرک تاب بودن و اینکه دیرتر از فرش های روشن کثیفی را بخودشون میگیرند و نیاز به قالیشویی رفتن آنها نسبت به فرش زمینه روشن کمتر میباشد ، انتخاب بیشتر خانواده های ایرانی هست . 

 

بعضی از خانواده های خوش ذوق برای انتخاب مبلمان متناسب با فرش سورمه ای از مبلمان سورمه ای استفاده کرده و بعضی دیگر ترجیح میدهند محیط را تیره روشن کرده و برای انتخاب مبل و پرده برای فرش سرمه ای از رنگ روشن استفاده میکنند .

منبع : شركت كالا فرش كاشان